ПочатокСписок бажаних товарів (0)КабінетКошикОформити
ДУПЛЕТ
Ігртеко
Розвиток Вашого малюка - це легко та доступно!
ТВОРЧІ НРАВКИ
ДЕРЕВ'ЯНИЙ БУДИНОЧОК
ДЕРЕВ'ЯНА АБЕТКА, УКРАЇНСЬКА МОВА
Bootstrap Slider

Опис методик

Методика раннього розвитку Глена Домана

 

Відома своїми приголомшливими результатами раннього розвитку дітей, методика Глена Домана до цих пір викликає величезний інтерес у педагогів, медиків і батьків.

Використовуючи унікальну методику стимуляції мозкової діяльності під час активного росту дитини, Глен Доман і його сподвижники протягом декількох десятиліть навчають дітей і батьків, демонструючи блискучі результати. Навчаючись за методикою Домана, юні генії вже до чотирьох років успішно виконують різні за складністю фізичні вправи, володіють музичної грамотою, вміють рахувати й писати, читають вголос і розуміють кілька іноземних мов.

Методика Домана заснована на стимуляції центральної нервової системи і мозку дитини за допомогою дотику, зорового і слухового сприйняття. Найбільш ефективно цілеспрямовано впливати на розумові процеси дитини у віці до семи років. Але простіше за все, вважає автор методики, долучити до пізнання й бажанням дізнаватися нове і виділяти головне, в перший рік життя, починаючи навчання з самого народження маляти.

Серед різних галузей знань, Доман віддає перевагу читанню та математиці, не забуваючи також про фізичну і рухову активність дитини.

Фізичний розвиток за Доманом становить цілу систему вправ і рухливих ігор з перших днів життя малюка. Рекомендується використовувати комплекс рухів, що зачіпає активну участь усіх м'язи крихти (динамічна гімнастика). Діти, з якими займалися динамічної гімнастикою з народження, за всіма показниками розвитку вже випереджали своїх однолітків. Таким чином, наголос на фізичну активність і координацію рухів дитини стимулюють розумовий розвиток, і є гарним початком активної пізнавальної діяльності малюка.

Але є необхідність постійного оновлення наборів карток для занять, які завжди є в наявності у нашому магазині, тому ви не тратите час, який можете присвятити спілкуванню з Вашим малюком.

Але, незважаючи на існуючі недоробки, методика Домана успішна, перш за все, тому, що у дитини в такому ранньому віці не виникає необхідності в додатковій мотивації до навчання. Йому не треба пояснювати, навіщо це потрібно знати, адже пізнавати навколишній світ і досліджувати все нове - улюблене заняття маляти. Грамотно і своєчасно використовуючи необмежені можливості для розвитку дитини, за допомогою занять та ігор, батьки надають йому можливість розвиватися набагато швидше однолітків і з народження відкрити для себе світ енциклопедичних знань.

 

Методика Нікітіних

 

В інтелектуальних іграх Нікітіна, вдалося об'єднати один з основних принципів навчання - від простого до складного - з дуже важливим принципом творчої діяльності - самостійно і за здібностями. Це дозволило вирішити в грі відразу кілька проблем, пов'язаних з розвитком творчих здібностей:

1) ігри дають поштовх для розвитку творчих здібностей з самого раннього віку; 2) створюють середовище, що сприяє розвитку дитини (умови для випереджаючого розвитку здібностей); 3) піднімаючись щоразу самостійно до свого максимуму, дитина розвивається найбільш успішно; 4) забезпечення найбільшої свободи у виборі діяльності (ігри не терплять примусу і створюють атмосферу радісної творчості); 5) граючи в ці ігри з дітьми, батьки непомітно для себе набувають дуже важливе вміння - тримати себе в руках, не заважати дитині самій приймати рішення.

 

Методика М. Монтессорі

 

Методика М. Монтессорі, приділяє величезну увагу розвитку дрібної моторики. Розроблена ціла група посібників, призначених для розвитку цього навику, серед них "рамки і вкладиші". Інтерес - перше, що М. Монтессорі виділяє у своїй педагогіці. Друге - індивідуальний підхід. Це, звичайно, не означає, що у кожної дитини з'являється окремий вчитель. Все трохи по-іншому. Кожна дитина під час вільної роботи вибирає те, що їй подобається робити, і вчитель саме їй показує, як впоратися із завданням. Свобода вибору з'являється у малюка відразу після того, як він переступає поріг класу, тому, що тільки він сам точно знає, що йому потрібно розвивати саме зараз. Хоча і тут є деякі орієнтири. Так М. Монтессорі звернула увагу, а сучасна психологія підтвердила, що у дитини від 0 до 6 років є періоди, коли вона найбільш легко і природньо навчається певним речам.

Так, від 0 до 6 років у кілька етапів відбувається розвиток мовлення, а до 5,5 сенсорний розвиток. У середньому, з 2,5 років до 6 років у малюка виникають і закріплюються соціальні навички. В цей час діти легко сприймають форми ввічливого або грубого поводження, які стають нормами їхнього життя. І, звичайно, не можна не сказати про короткий (від 0 до 3 років) період сприйняття порядку. Головне завдання дорослого допомогти дітям навчитися зосереджуватися на цікавій для них роботі.

 

Рахункові палички Кюїзенера

 

Комплект рахункових паличок Кюїзенера складається з дерев'яних паличок 10 різних кольорів і форм. Найменша призма має довжину 10 мм і є кубиком , символізуючи число 1 . Решта призми символізують числа від 2 до 10 . Кожна паличка - це число , виражене кольором і величиною.

З математичної точки зору палички Кюїзенера - це безліч , на якому легко виявляються відносини еквіваленту і порядку. У цій безлічі приховані численні математичні ситуації.

Використання " чисел в кольорі " ( рахункових паличок Кюїзенера ) дозволяє одночасно розвивати у дітей уявлення про число на основі рахунку і вимірювання . До висновку , що число з'являється в результаті рахунку і виміру , діти приходять на базі практичної діяльності , в результаті різноманітних вправ . Як відомо , саме таке уявлення про число є найбільш повноцінним.

За допомогою кольорових рахункових паличок Кюїзенера дітей також легко підвести до усвідомлення відносин " більше-менше на ..." , познайомити з транзитивною як властивістю відносин , навчити ділити ціле на частини і вимірювати об'єкти умовними мірками , освоїти в процесі цієї практичної діяльності деякі найпростіші види функціональної залежності , повправлятися в запам'ятовуванні складу чисел з одиниць і менших чисел , підійти впритул до додавання, множення, віднімання і ділення чисел.

Крім цього , граючи з рахунковими паличками Кюїзенера , діти освоюють такі поняття , як " ліве " , "довге " , "між" , " кожен" , "одна з ..." , "який-небудь " , " бути одного і того ж кольору " , " бути не блакитного кольору " , " мати однакову довжину " та ін
Палички Кюїзенера як дидактичний засіб цілком відповідають специфіці й особливостям математичних уявлень дошкільнят , рівню розвитку дитячого мислення .

© Розумне Чадо