ПочатокСписок бажаних товарів (0)КабінетКошикОформити
ТВОРЧІ НРАВКИ
Ігртеко
Розвиток Вашого малюка - це легко та доступно!
Bootstrap Slider

Опис методик

Методика раннього розвитку Глена Домана

 

Відома своїми приголомшливими результатами раннього розвитку дітей, методика Глена Домана до цих пір викликає величезний інтерес у педагогів, медиків і батьків.

Використовуючи унікальну методику стимуляції мозкової діяльності під час активного росту дитини, Глен Доман і його сподвижники протягом декількох десятиліть навчають дітей і батьків, демонструючи блискучі результати. Навчаючись за методикою Домана, юні генії вже до чотирьох років успішно виконують різні за складністю фізичні вправи, володіють музичної грамотою, вміють рахувати й писати, читають вголос і розуміють кілька іноземних мов.

Методика Домана заснована на стимуляції центральної нервової системи і мозку дитини за допомогою дотику, зорового і слухового сприйняття. Найбільш ефективно цілеспрямовано впливати на розумові процеси дитини у віці до семи років. Але простіше за все, вважає автор методики, долучити до пізнання й бажанням дізнаватися нове і виділяти головне, в перший рік життя, починаючи навчання з самого народження маляти.

Серед різних галузей знань, Доман віддає перевагу читанню та математиці, не забуваючи також про фізичну і рухову активність дитини.

Фізичний розвиток за Доманом становить цілу систему вправ і рухливих ігор з перших днів життя малюка. Рекомендується використовувати комплекс рухів, що зачіпає активну участь усіх м'язи крихти (динамічна гімнастика). Діти, з якими займалися динамічної гімнастикою з народження, за всіма показниками розвитку вже випереджали своїх однолітків. Таким чином, наголос на фізичну активність і координацію рухів дитини стимулюють розумовий розвиток, і є гарним початком активної пізнавальної діяльності малюка.

Але є необхідність постійного оновлення наборів карток для занять, які завжди є в наявності у нашому магазині, тому ви не тратите час, який можете присвятити спілкуванню з Вашим малюком.

Але, незважаючи на існуючі недоробки, методика Домана успішна, перш за все, тому, що у дитини в такому ранньому віці не виникає необхідності в додатковій мотивації до навчання. Йому не треба пояснювати, навіщо це потрібно знати, адже пізнавати навколишній світ і досліджувати все нове - улюблене заняття маляти. Грамотно і своєчасно використовуючи необмежені можливості для розвитку дитини, за допомогою занять та ігор, батьки надають йому можливість розвиватися набагато швидше однолітків і з народження відкрити для себе світ енциклопедичних знань.

 

Методика Нікітіних

 

В інтелектуальних іграх Нікітіна, вдалося об'єднати один з основних принципів навчання - від простого до складного - з дуже важливим принципом творчої діяльності - самостійно і за здібностями. Це дозволило вирішити в грі відразу кілька проблем, пов'язаних з розвитком творчих здібностей:

1) ігри дають поштовх для розвитку творчих здібностей з самого раннього віку; 2) створюють середовище, що сприяє розвитку дитини (умови для випереджаючого розвитку здібностей); 3) піднімаючись щоразу самостійно до свого максимуму, дитина розвивається найбільш успішно; 4) забезпечення найбільшої свободи у виборі діяльності (ігри не терплять примусу і створюють атмосферу радісної творчості); 5) граючи в ці ігри з дітьми, батьки непомітно для себе набувають дуже важливе вміння - тримати себе в руках, не заважати дитині самій приймати рішення.

 

Методика М. Монтессорі

 

Методика М. Монтессорі, приділяє величезну увагу розвитку дрібної моторики. Розроблена ціла група посібників, призначених для розвитку цього навику, серед них "рамки і вкладиші". Інтерес - перше, що М. Монтессорі виділяє у своїй педагогіці. Друге - індивідуальний підхід. Це, звичайно, не означає, що у кожної дитини з'являється окремий вчитель. Все трохи по-іншому. Кожна дитина під час вільної роботи вибирає те, що їй подобається робити, і вчитель саме їй показує, як впоратися із завданням. Свобода вибору з'являється у малюка відразу після того, як він переступає поріг класу, тому, що тільки він сам точно знає, що йому потрібно розвивати саме зараз. Хоча і тут є деякі орієнтири. Так М. Монтессорі звернула увагу, а сучасна психологія підтвердила, що у дитини від 0 до 6 років є періоди, коли вона найбільш легко і природньо навчається певним речам.

Так, від 0 до 6 років у кілька етапів відбувається розвиток мовлення, а до 5,5 сенсорний розвиток. У середньому, з 2,5 років до 6 років у малюка виникають і закріплюються соціальні навички. В цей час діти легко сприймають форми ввічливого або грубого поводження, які стають нормами їхнього життя. І, звичайно, не можна не сказати про короткий (від 0 до 3 років) період сприйняття порядку. Головне завдання дорослого допомогти дітям навчитися зосереджуватися на цікавій для них роботі.

 

Рахункові палички Кюїзенера

 

Комплект рахункових паличок Кюїзенера складається з дерев'яних паличок 10 різних кольорів і форм. Найменша призма має довжину 10 мм і є кубиком , символізуючи число 1 . Решта призми символізують числа від 2 до 10 . Кожна паличка - це число , виражене кольором і величиною.

З математичної точки зору палички Кюїзенера - це безліч , на якому легко виявляються відносини еквіваленту і порядку. У цій безлічі приховані численні математичні ситуації.

Використання " чисел в кольорі " ( рахункових паличок Кюїзенера ) дозволяє одночасно розвивати у дітей уявлення про число на основі рахунку і вимірювання . До висновку , що число з'являється в результаті рахунку і виміру , діти приходять на базі практичної діяльності , в результаті різноманітних вправ . Як відомо , саме таке уявлення про число є найбільш повноцінним.

За допомогою кольорових рахункових паличок Кюїзенера дітей також легко підвести до усвідомлення відносин " більше-менше на ..." , познайомити з транзитивною як властивістю відносин , навчити ділити ціле на частини і вимірювати об'єкти умовними мірками , освоїти в процесі цієї практичної діяльності деякі найпростіші види функціональної залежності , повправлятися в запам'ятовуванні складу чисел з одиниць і менших чисел , підійти впритул до додавання, множення, віднімання і ділення чисел.

Крім цього , граючи з рахунковими паличками Кюїзенера , діти освоюють такі поняття , як " ліве " , "довге " , "між" , " кожен" , "одна з ..." , "який-небудь " , " бути одного і того ж кольору " , " бути не блакитного кольору " , " мати однакову довжину " та ін
Палички Кюїзенера як дидактичний засіб цілком відповідають специфіці й особливостям математичних уявлень дошкільнят , рівню розвитку дитячого мислення .